www.hobisilah.com
21 Eylül 2019, 07:39:02 *
Hoşgeldiniz, Ziyaretçi.Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.
E-posta adresinize aktivasyon iletisi gelmediyse lütfen buraya tıklayın.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz
Duyurular:
 
   Ana Sayfa   OKUNMAMIŞ KONULAR Giriş Yap Kayıt  
Sayfa: [1] 2   Aşağı git
  Yazdır  
Gönderen Konu: Crosman M4 177 Multi Pump - Pompadan kuru hava ile atışa modifiye  (Okunma Sayısı 8173 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
berkman
İzzet KIRBAŞ
FİLİNTALAR
Satın Alma Rehberi İşlem Sayısı: (+5)

Çevrimdışı Çevrimdışı


İzzet Kırbaş

Üye ID: 1683

Kayıt tarihi 24 Mart 2010, 17:14:39

Nerden: Ataşehir - İstanbul
Yaş: 61
Mesaj Sayısı: 1753


Site
« : 29 Temmuz 2013, 22:53:48 »

M4-177 benim de sahip olduğum ve kullandığım hoş bir tüfek. Ancak 1 atışta maksimum güçü alabilmek için de 10 pompa yapmak hayli yorucu bir iş. Nasreddin Hoca'nın keçiboynuzu için deyişi ile "Bir dirhem bal için, bir çeki odun çiğneyemem" gibi bir şey...

Bundan kurtulabilmek için resimler...
[Bu mesajın devamını görebilmek için kayıt olun ya da giriş yapın]
Kayıtlı



Metin SAYDAM
Metin SAYDAM
GENEL MODERATÖR
Satın Alma Rehberi İşlem Sayısı: (+16)
*****
Çevrimdışı Çevrimdışı


---

Üye ID: 2905

Kayıt tarihi 08 Ocak 2011, 02:08:13

Nerden: KIRŞEHİR
Yaş: 37
Mesaj Sayısı: 1006


« Yanıtla #1 : 29 Temmuz 2013, 23:44:22 »

İzzet Abi çok güzel bir modifikasyon olmuş senden böyle bir şey beklemiyordum dersem yalan olur. Daha önce de benzer bir uygulamayı desert eagle tabanca da yapmıştın. Sonuçlar gayet tatminkar güzel bir pcp tü...
[Bu mesajın devamını görebilmek için kayıt olun ya da giriş yapın]
Kayıtlı

"Bildiklerini anlat, ama aklı vermeye kalkma. Anlatılanları iyi dinle, ama hepsini doğru sanma. Sessiz kalmak, bir şey bilmediğin anlamına gelmez, çok konuşmakta çok şey bildiğini göstermez. Herkesi kendine eşit gör, her kim olursa olsun bir insanı küçümsemek akılsızlık, çok büyük görmekte korkaklıktır. Cesaret akıldan gelirse cesarettir, bilgisizlikten gelirse cehalettir." Hz. Mevlâna Celaleddin Rûmi

Yeni üyelerimiz; forumumuzda satış İlanı açabilmek için en az 50 gerçek mesaj ve aynı anda 6 aylık üyelik süresi şarttır, aksi halde ilanınız silinecektir.
kostok
HAVALI KUVVETLER TAKIMI
Satın Alma Rehberi İşlem Sayısı: (+1)

Çevrimdışı Çevrimdışı


Üye ID: 2121

Kayıt tarihi 09 Ağustos 2010, 01:34:52

Nerden: istanbul
Yaş: 40
Mesaj Sayısı: 1205


« Yanıtla #2 : 30 Temmuz 2013, 08:23:03 »

izzet abi sen bu hobinin Nikola Tesla sısın resmen Gülümseme kuru sıkı dan flame thrower  projeni hiç unutamıyorum Gülümseme
[Bu mesajın devamını görebilmek için kayıt olun ya da giriş yapın]
Kayıtlı

EFELERİN EFESİ
İsmail KAHRAMAN
FTBRİZMİR Takımı
Satın Alma Rehberi İşlem Sayısı: (0)

Çevrimdışı Çevrimdışı


Üye ID: 7243

Kayıt tarihi 31 Ocak 2013, 18:14:56

Nerden: İZMİR
Yaş: 47
Mesaj Sayısı: 181


« Yanıtla #3 : 30 Temmuz 2013, 09:40:12 »

 hakan hizli
[Bu mesajın devamını görebilmek için kayıt olun ya da giriş yapın]
Kayıtlı

EFELERİN EFESİ
STEYR LG110 FT .177 cal. - SİGHTRON SIII SS 10-50x60 LRIRMH
AİR ARMS S400 MPR FT .177 cal. - HAWKE Sidewinder 30 8-32x56
DAYSDATE AİR WOLF MCT .22 cal.- HAWKE Sidewinder 30 8-32x56
DRAGER Scuba 6lt-300 Bar
berkman
İzzet KIRBAŞ
FİLİNTALAR
Satın Alma Rehberi İşlem Sayısı: (+5)

Çevrimdışı Çevrimdışı


İzzet Kırbaş

Üye ID: 1683

Kayıt tarihi 24 Mart 2010, 17:14:39

Nerden: Ataşehir - İstanbul
Yaş: 61
Mesaj Sayısı: 1753


Site
« Yanıtla #4 : 30 Temmuz 2013, 14:32:53 »

Çok teşekkürler arkadaşlar, ama yapılan çok önemli bir şey değil. Biraz zamanı ve bu işler ile uğraşacağı tanıdığı bir tornacı olan herkes benzer veya değişik çalışmalar yapabilir.

Aslında paylaşacak çok şey vardı ama samimi olarak Forum'un geçirdiği sorun sırasında 2011 sonrası bilgileri...
[Bu mesajın devamını görebilmek için kayıt olun ya da giriş yapın]
Kayıtlı



brus77
Hüseyin Demirt@ş
Admin
Satın Alma Rehberi İşlem Sayısı: (+5)
******
Çevrimdışı Çevrimdışı


..:: Full HD ::..

Üye ID: 1591

Kayıt tarihi 07 Mart 2010, 12:06:20

Nerden: Çorlu
Yaş: 39
Mesaj Sayısı: 3335


« Yanıtla #5 : 30 Temmuz 2013, 14:47:25 »

Çok teşekkürler arkadaşlar, ama yapılan çok önemli bir şey değil. Biraz zamanı ve bu işler ile uğraşacağı tanıdığı bir ...
[Bu mesajın devamını görebilmek için kayıt olun ya da giriş yapın]
Kayıtlı

Üyelik Sözleşmesi, Forum Kuralları ve Kullanımını buraya tıklayarak okuyunuz

Kendini tanıtmayan ve profil bilgilerini tam ve eksiksiz doldurmayan üyelerimizin üyelikleri sonlandırılmaktadır.Lütfen buraya tıklayarak kendinizi tanıtın

Yeni üyelerimiz; forumumuzda satış İlanı açabilmek için en az 50 gerçek mesaj ve aynı anda 6 aylık üyelik süresi şarttır, aksi halde ilanınız silinecektir.
acemi
Satın Alma Rehberi İşlem Sayısı: (0)
üYe

Çevrimdışı Çevrimdışı


Üye ID: 2181

Kayıt tarihi 23 Ağustos 2010, 11:36:28

Nerden: MUĞLA
Yaş: 44
Mesaj Sayısı: 874


« Yanıtla #6 : 30 Temmuz 2013, 15:17:54 »

Çok teşekkürler arkadaşlar, ama yapılan çok önemli bir şey değil. Biraz zamanı ve bu işler ile uğraşacağı tanıdığı bir ...
[Bu mesajın devamını görebilmek için kayıt olun ya da giriş yapın]
Kayıtlı

Air Arms S500 Extra Fac.
Diana 350 MAGNUM
Zoraki HP 01
Crosman 2100  (GİTTİ)
Hatsan AT44 WX 10 LW(GİTTİ)
İkarus
HAVALI KUVVETLER TAKIMI
Satın Alma Rehberi İşlem Sayısı: (+1)

Çevrimdışı Çevrimdışı


Üye ID: 6246

Kayıt tarihi 25 Şubat 2012, 01:56:52

Nerden: İstanbul/Çekmeköy
Yaş: 46
Mesaj Sayısı: 1608


« Yanıtla #7 : 31 Temmuz 2013, 03:07:29 »

izzet abi sen bu hobinin Nikola Tesla sısın resmen G...<br />[<font color=Bu mesajın devamını görebilmek için kayıt olun ya da giriş yapın]
Kayıtlı

berkman
İzzet KIRBAŞ
FİLİNTALAR
Satın Alma Rehberi İşlem Sayısı: (+5)

Çevrimdışı Çevrimdışı


İzzet Kırbaş

Üye ID: 1683

Kayıt tarihi 24 Mart 2010, 17:14:39

Nerden: Ataşehir - İstanbul
Yaş: 61
Mesaj Sayısı: 1753


Site
« Yanıtla #8 : 31 Temmuz 2013, 08:41:26 »

Koray, "kurusıkı tabancaya moderatör projesi" benim doktora tezim olan asrın buluşudur aslında... Ama kimse kıymetini anlamadı 

Kayıtlı



isarslan
A Takımı
Satın Alma Rehberi İşlem Sayısı: (0)

Çevrimdışı Çevrimdışı


Üye ID: 3044

Kayıt tarihi 23 Ocak 2011, 01:29:11

Nerden: ankara
Yaş: 31
Mesaj Sayısı: 2186


« Yanıtla #9 : 31 Temmuz 2013, 08:57:12 »

İzzet abi sen bir harikasın Gülümseme
Ellerine sağlık abi Gülümseme
[Bu mesajın devamını görebilmek için kayıt olun ya da giriş yapın]
Kayıtlı

AA s510 carbine .22 ( Audrius regülatör ) BSA 8-32*44ao

AB Rh (-)

Forum Logo by kurmakolum, on Flickr
acemi
Satın Alma Rehberi İşlem Sayısı: (0)
üYe

Çevrimdışı Çevrimdışı


Üye ID: 2181

Kayıt tarihi 23 Ağustos 2010, 11:36:28

Nerden: MUĞLA
Yaş: 44
Mesaj Sayısı: 874


« Yanıtla #10 : 31 Temmuz 2013, 10:17:44 »

Koray, "kurusıkı tabancaya moderatör projesi" benim doktora tezim olan asrın buluşudur aslında... Ama kimse kıymetini a...
[Bu mesajın devamını görebilmek için kayıt olun ya da giriş yapın]
Kayıtlı

Air Arms S500 Extra Fac.
Diana 350 MAGNUM
Zoraki HP 01
Crosman 2100  (GİTTİ)
Hatsan AT44 WX 10 LW(GİTTİ)
sErKaN_EsK
Es-Es GRUBU
Admin
Satın Alma Rehberi İşlem Sayısı: (+7)
******
Çevrimdışı Çevrimdışı


www.hobisilah.com

Üye ID: 250

Kayıt tarihi 03 Ocak 2009, 01:00:00

Nerden: Eskişehir
Yaş: 40
Mesaj Sayısı: 4577


« Yanıtla #11 : 31 Temmuz 2013, 13:39:28 »

Çok teşekkürler arkadaşlar, ama yapılan çok önemli bir şey değil. Biraz zamanı ve bu işler ile uğraşacağı tanıdığı bir ...
[Bu mesajın devamını görebilmek için kayıt olun ya da giriş yapın]
Kayıtlı

Üyelik Sözleşmesi, Forum Kuralları ve Kullanımını buraya tıklayarak okuyunuz

Kendini tanıtmayan ve profil bilgilerini tam ve eksiksiz doldurmayan üyelerimizin üyelikleri sonlandırılmaktadır.Lütfen buraya tıklayarak kendinizi tanıtın
Yeni üyelerimiz; forumumuzda satış İlanı açabilmek için en az 50 gerçek mesaj ve aynı anda 6 aylık üyelik süresi şarttır, aksi halde ilanınız silinecektir.
berkman
İzzet KIRBAŞ
FİLİNTALAR
Satın Alma Rehberi İşlem Sayısı: (+5)

Çevrimdışı Çevrimdışı


İzzet Kırbaş

Üye ID: 1683

Kayıt tarihi 24 Mart 2010, 17:14:39

Nerden: Ataşehir - İstanbul
Yaş: 61
Mesaj Sayısı: 1753


Site
« Yanıtla #12 : 31 Temmuz 2013, 15:18:23 »

Serkan'cığım, olan olmuş, giden gitmiş. Üzülsek de artık yapacak bir şey yok. En azından bundan sonra herhangi bir sorun olur ise bilgilerimizi kaybetmeyeceğimizin güvencesi var.

Ben kendi adıma, zaman içerisinde eski paylaşımlarımı bir yerlerde bulabilirsem ve toparlayabilirsem, tekrar ...
[Bu mesajın devamını görebilmek için kayıt olun ya da giriş yapın]
Kayıtlı



Levent
Levent GÜRÜNLÜ
A Takımı
Satın Alma Rehberi İşlem Sayısı: (+10)

Çevrimdışı Çevrimdışı


Üye ID: 2185

Kayıt tarihi 24 Ağustos 2010, 00:13:49

Nerden: Ankara
Yaş: 34
Mesaj Sayısı: 2027


« Yanıtla #13 : 31 Temmuz 2013, 15:28:54 »

İzzet abi elinize sağlık müthiş bir çalışma, siz bu tarz modifiyelerde çok başırılısınız. İnsan heves ediyor gerçekten.
[Bu mesajın devamını görebilmek için kayıt olun ya da giriş yapın]
Kayıtlı

A-TAKIMI
PRETORAN
HAVALI KUVVETLER TAKIMI
Satın Alma Rehberi İşlem Sayısı: (+2)

Çevrimdışı Çevrimdışı


Üye ID: 6266

Kayıt tarihi 18 Mart 2012, 10:27:42

Nerden: İstanbul
Yaş: 40
Mesaj Sayısı: 626


« Yanıtla #14 : 31 Temmuz 2013, 19:03:35 »

İzzet abi senden korkulur   eline sağlık  

Abi şimdi ben modifiye Desert eagle 50 metreye kadar catır catır atıyorum sayende...
[Bu mesajın devamını görebilmek için kayıt olun ya da giriş yapın]
Kayıtlı

s3k0
Satın Alma Rehberi İşlem Sayısı: (+1)
üYe

Çevrimdışı Çevrimdışı


Serkan

Üye ID: 6403

Kayıt tarihi 19 Eylül 2012, 00:33:38

Nerden: Zonguldak
Yaş: 35
Mesaj Sayısı: 482


Site
« Yanıtla #15 : 31 Temmuz 2013, 19:33:33 »

izzet abi eline sağlık, paintball tüpleri  için daha yüksek  110bar gibi regülatörler var  onları kullanırsan sanırım daha yüksek fps alırsın en azından 800-900 görürsün gibime geliyor tadından yenmez valla Gülümseme[Bu mesajın devamını görebilmek için kayıt olun ya da giriş yapın]
Kayıtlı
berkman
İzzet KIRBAŞ
FİLİNTALAR
Satın Alma Rehberi İşlem Sayısı: (+5)

Çevrimdışı Çevrimdışı


İzzet Kırbaş

Üye ID: 1683

Kayıt tarihi 24 Mart 2010, 17:14:39

Nerden: Ataşehir - İstanbul
Yaş: 61
Mesaj Sayısı: 1753


Site
« Yanıtla #16 : 01 Ağustos 2013, 10:30:03 »

Abi bir sorum da 0.8 lt yaklaşık 90 bar kuru hava dolumda toplam kac atış yapıyor bu güzel.

Gökhan'cı...
[Bu mesajın devamını görebilmek için kayıt olun ya da giriş yapın]
Kayıtlı



surrounder
ŞEVKİ PEDÜK
Satın Alma Rehberi İşlem Sayısı: (+3)
üYe

Çevrimdışı Çevrimdışı


ŞEVKİ PEDÜK

Üye ID: 1845

Kayıt tarihi 25 Mayıs 2010, 17:17:47

Nerden: istanbul-çapa(manisa/alaşehir)
Yaş: 33
Mesaj Sayısı: 2216


« Yanıtla #17 : 01 Ağustos 2013, 11:29:01 »

ellerine sağlık abi saygılar geriye bir tek tüpün dipçik içine saklanması kalıyor

[Bu mesajın devamını görebilmek için kayıt olun ya da giriş yapın]
Kayıtlı

bsa side wheel focus 8x32-44
özel yapım 36 ga tek kırma
whalter falcon hunter edition(tasko3x9)
crosman 2240
daisy powerline 5170(red laser)
Carl walther cp99 compact
ekol s 66 saten
delta bolt action 36 ga
safir t 14 yeni versiyon
ekol arda P.A.K.
absak
Satın Alma Rehberi İşlem Sayısı: (+1)
üYe

Çevrimdışı Çevrimdışı


Üye ID: 2259

Kayıt tarihi 09 Eylül 2010, 20:45:03

Nerden: ANKARA
Yaş: 37
Mesaj Sayısı: 799


« Yanıtla #18 : 01 Ağustos 2013, 20:52:53 »

İzzet abi helal olsun döktürmüşsün yine. ayrıca kıskanıyorum abi yaptığın modifiyeler çok mükemmel.

Kayıtlı

https://www.youtube.com/c/KasBay

Air Force Condor Bullpup-Made by Kas Bay&berkman(Gunpower SSS)-5.5 mm-(HAWKE Nite Eye Digi IR SF 6-24x50 SR12 Scope)
M.Ekiz regülatör

Hatsan mod 125-5.5 mm

Kral-4.5 mm-(ahşap kundak)

Zoraki (ATAKARMS) HP-01 Light 4.5 mm (Nikula red dot)
berkman
İzzet KIRBAŞ
FİLİNTALAR
Satın Alma Rehberi İşlem Sayısı: (+5)

Çevrimdışı Çevrimdışı


İzzet Kırbaş

Üye ID: 1683

Kayıt tarihi 24 Mart 2010, 17:14:39

Nerden: Ataşehir - İstanbul
Yaş: 61
Mesaj Sayısı: 1753


Site
« Yanıtla #19 : 02 Ağustos 2013, 00:26:17 »

ellerine sağlık abi saygılar geriye bir tek tüpün dipçik içine saklanması kalıyor

Sevgili Şevki ve...
[Bu mesajın devamını görebilmek için kayıt olun ya da giriş yapın]
Kayıtlı



acemi
Satın Alma Rehberi İşlem Sayısı: (0)
üYe

Çevrimdışı Çevrimdışı


Üye ID: 2181

Kayıt tarihi 23 Ağustos 2010, 11:36:28

Nerden: MUĞLA
Yaş: 44
Mesaj Sayısı: 874


« Yanıtla #20 : 02 Ağustos 2013, 01:23:33 »

Sevgili Şevki ve Kasım,

Aslında, paintball silahları için aşağıdaki gibi dipçik ile entegre olmuş tüp sist...
[Bu mesajın devamını görebilmek için kayıt olun ya da giriş yapın]
Kayıtlı

Air Arms S500 Extra Fac.
Diana 350 MAGNUM
Zoraki HP 01
Crosman 2100  (GİTTİ)
Hatsan AT44 WX 10 LW(GİTTİ)
absak
Satın Alma Rehberi İşlem Sayısı: (+1)
üYe

Çevrimdışı Çevrimdışı


Üye ID: 2259

Kayıt tarihi 09 Eylül 2010, 20:45:03

Nerden: ANKARA
Yaş: 37
Mesaj Sayısı: 799


« Yanıtla #21 : 02 Ağustos 2013, 15:47:19 »

Sevgili Şevki ve Kasım,

Aslında, paintball silahları için aşağıdaki gibi dipçik ile entegre olmuş tüp sist...
[Bu mesajın devamını görebilmek için kayıt olun ya da giriş yapın]
Kayıtlı

https://www.youtube.com/c/KasBay

Air Force Condor Bullpup-Made by Kas Bay&berkman(Gunpower SSS)-5.5 mm-(HAWKE Nite Eye Digi IR SF 6-24x50 SR12 Scope)
M.Ekiz regülatör

Hatsan mod 125-5.5 mm

Kral-4.5 mm-(ahşap kundak)

Zoraki (ATAKARMS) HP-01 Light 4.5 mm (Nikula red dot)
FİANCHİ
Satın Alma Rehberi İşlem Sayısı: (0)
üYe

Çevrimdışı Çevrimdışı


Üye ID: 6559

Kayıt tarihi 22 Ekim 2012, 13:31:18

Nerden: Kocaeli-Tokat
Yaş: 39
Mesaj Sayısı: 474


« Yanıtla #22 : 26 Eylül 2013, 10:13:21 »

Çok güzel hareketler bunlar. Bir nefesde okudum inanın. İzzet bey bu  işin uzmanı olmalı. Yeni gelişmeler varmı acaba. Grupman, video, resim falan.!
[Bu mesajın devamını görebilmek için kayıt olun ya da giriş yapın]
Kayıtlı

"NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE”
fox
İlker Kadıoğlu
YİĞİDOLAR
Satın Alma Rehberi İşlem Sayısı: (+4)

Çevrimdışı Çevrimdışı


Üye ID: 5164

Kayıt tarihi 09 Eylül 2011, 13:30:34

Nerden: Sivas
Yaş: 32
Mesaj Sayısı: 519


« Yanıtla #23 : 26 Eylül 2013, 10:52:36 »

Çok teşekkürler arkadaşlar, ama yapılan çok önemli bir şey değil. Biraz zamanı ve bu işler ile uğraşacağı tanıdığı bir ...
[Bu mesajın devamını görebilmek için kayıt olun ya da giriş yapın]
Kayıtlı
Mehmet Ali
Satın Alma Rehberi İşlem Sayısı: (0)
üYe

Çevrimdışı Çevrimdışı

Üye ID: 9446

Kayıt tarihi 01 Ekim 2016, 22:04:31

Nerden:
Mesaj Sayısı: 1


« Yanıtla #24 : 01 Ekim 2016, 22:26:16 »

Merhabalar konu hortlayacak ama, ben ar 15 tüfeklerinin hastasıyım. Elimde Mod 125 sniper vortex var bunu satıp crossman m4 177 tüfeğini almak istiyorum. Grupman manyağı bir insanım mod 125 optima 3-9x44 dürbünümü elime verdi. Maalesef dampa alacak durumum yok. Bu tüfeği alıp hava tüpüne bağlama şan...
[Bu mesajın devamını görebilmek için kayıt olun ya da giriş yapın]
Kayıtlı
Sayfa: [1] 2   Yukarı git
  Yazdır  
 
Gitmek istediğiniz yer:  


Benzer Konular
Konu Başlığı Başlatan Yanıtlar Görüntülenme Son Mesaj
Benjamin Multi-Pump .22 Cal. ( 5.5mm. ) Crono Ölçüm sonuçları
__ BENJAMİN SÖKÜM ve İNCELEMELER __,
Hakan Hızlı 5 2590 Son Mesaj 15 Eylül 2010, 12:26:47
Gönderen: XauPau
Co2 tüpüne kuru hava koyulur mu?
PCP & CO2 Tüpler YARDIM ve UYARILAR
beyourself 5 2252 Son Mesaj 18 Nisan 2016, 22:35:56
Gönderen: berkman
zoraki multi pump tufek
ZORAKİ ...................... ATAK ARMS
darthsoul 16 4078 Son Mesaj 11 Mayıs 2019, 01:44:38
Gönderen: king
Crosman 2100 Clasic 4.5 multi pump
Satılmış Silahlar
konya42 1 944 Son Mesaj 28 Ekim 2014, 16:39:40
Gönderen: konya42
SATILMIŞTIR-Crosman m4-177 4.5 cal multi pump
Satılmış Silahlar
konya42 2 1054 Son Mesaj 20 Ocak 2015, 19:11:26
Gönderen: konya42
archive sitemap1sitemap2sitemapxml
Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines
SMFAds for Free Forums
serkan_esk
Bu Sayfa 0.162 Saniyede 53 Sorgu ile Oluşturuldu

Google ve orumceklerin son ziyareti 25 Haziran 2019, 10:33:24